Рожева Стрічка — Pink Ribbon

Науково-освітній інтернет-портал ІЕПОР ім. Р.Є.Кавецького НАН України

Первинна профілактика, діагностика і лікування хворих на рак молочної залози

Рожева Стрічка — Pink Ribbon

(1 Голосувати)

pink-ribbon

Pink Ribbon — «Рожева Стрічка» — міжнародний символ, який використовують особи і організації, залучені до руху з інформування суспільства про рак молочної залози [1].

Символ «Рожева Стрічка» був започаткований «Організацією по боротьбі проти раку молочної залози імені Сьюзан Г. Комен» (Sussan G.Komen) [2].

Історія виникнення символу боротьби проти раку молочної залози пов'язана з подіями 1992 року, коли Олександра Пенні (головна редакторка жіночого журналу про здоров'я «Сама») та Евелін Лаудер (віце-президент компанії Есте Лаудер того часу) розробили ідею створити стрічку — символ боротьби проти раку молочної залози та розповсюджувати її через магазини косметичних компаній-гігантів в Нью-Йорку.

Але на той час ще не було прийнято остаточного рішення про колір стрічки. Ідея використовувати стрічку (але персикового кольору) у комерційних цілях ( на зібрання коштів для боротьби проти раку молочної залози) належить іншій американці Шарлотті Гейлі, що пережила цю хворобу.

Концепцією зацікавилися Пенні та Евелін Лаудер та побачили можливість адаптувати ідею Гейлі для сумісної роботи. У них виникла ідея виготовити рожеву стрічку і саме цей колір став кольором міжнародного символу боротьби проти раку молочної залози.

Рожева Стрічка

Головна мета ініціативи «Рожева Стрічка» — боротьба проти раку молочної залози шляхом:

  • Попередження – запобігання виникненню раку молочної залози через поширення інформації і результатів наукових досліджень;
  • Виявлення — зменшення ризику виникнення хвороби завдяки підвищення мотивації до самообстеження молочних залоз і участі у скринінгових програмах;
  • Лікування — поширення інформації про сучасні методи лікування;
  • Реабілітації — надання підтримки і допомоги під час реабілітації.

В жовтні 1983 року в місті Далас, штат Техас, було вперше проведено акцію «Пробіг заради зцілення», в якій взяли участь 800 людей.

У 1990 році під час «Пробігу заради зцілення» члени організації роздавали рожеві козирки від сонця жінкам, що пережили рак молочної залози.

Декілька місяців потому, у 1991 році кожен з учасників пробігу у місті Нью-Йорк отримав рожеву стрічку.

В 1999 році кількість участників перевищила 600000 і 99 міст в США організували «Пробіг заради зцілення».

В 2005 році свідченням успіху заходу стало збільшення учасників до 1,4 мільйона. Цей захід приваблює не лише волонтерів, а і компанії, що згодні спонсорувати подібні заходи, зірок та політиків, що збільшують популярність заходу щороку.

Місяць Боротьби проти Раку молочної залози

Breast Cancer Awareness Month — щорічна міжнародна програма, що започаткована організаціями, які займаються боротьбою проти раку молочної залози – просвітницькою діяльністю, збиранням коштів для дослідження її причин, профілактикою та лікуванням. Програма також забезпечує підтримку для людей, що постраждали від її наслідків.

Заснувала місяць боротьби проти раку молочної залози у 1985 році міжнародна фармацевтична корпорація АстраЗенека (AstraZeneca) — світовий лідер у розробці і виробництві препаратів для лікування пацієнтів з онкологічними захворюваннями.

Метою кампанії з самого початку було розповсюдження інформації про мамографію як найефективніший засіб боротьби проти раку молочної залози. Кількість організацій, що залучаються до кампанії боротьби проти раку молочної залози збільшується щороку.

Estee Lauder, Avon, Susan G. Komen for the Cure та інші комерційні та неприбуткові організації залучаються до декількох подій та заходів в жовтні кожного року.

Прочитано, разів: 932 Останнє редагування Вівторок, 09 грудня 2014 12:48
Ви тут: Home Рожева Стрічка